Leta i den här bloggen

söndag 31 januari 2016

Djävulens håla, ESF?


Det började med att jag lyssnade på Rob Kirby via STG Report. Där pratades om något för mig förut totalt okänt: The Exchange Stabilisation Fund. Sedan nämndes Hugo Salinas Price och hans fråga om var en billion dollar i Fed,s bokföring har tagit vägen:

https://www.youtube.com/watch?v=j61dWtJrsgY

Vilket sedan ledde till denna:

https://www.youtube.com/watch?v=fl9i0zXDVGs

Om detta är sant och varför skulle det inte, så är det ESF som är hjärtat i varifrån USA,s ganstervälde styr resten av världen. Ta er tid att lyssna på denna video. Lyssna några gånger för det går fort och försök låta bli att somna till den entoniga och malande rösten, trots att innehållet borde hålla de flesta vakna till och med om nätterna:

Om vi bortser från handeln med olja via petrodollarn, så skriver Lincoln här om hur även opiumhandeln hjälper till att upprätthålla världens dollarberoende:

https://parasitstopp.wordpress.com/2011/01/12/afghanistan-det-tredje-opiumkriget/

Prata om ful en värld. Men de som har tillräckligt med pengar verkar komma undan med det mesta.



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Försökte kommentera på någon blogg parasitstopp men det gick ju åt helvete!

Såg att du hade kommenterat lite där.
Så....har letat som en idiot för skaffa mig kunskap inom detta område på svenska men verkar stört omöjligt!

Är så trött på detta skit nu så nu jävlar vill jag bli fri.

Är det någon här som har erfarenhet i hur gå tillväga för att ta sin fiktiva person i egen ägo? (strawman)

Har informerat mig en del om hur de i USA/ENG och CAN gör, och ska skaffa hem födelseattest. För som jag har fattat det så måste man säkra sin strawman innan man ger sig på det här!? Klockan går och jag söker någon med ytterligare kunskap. Kan det finnas någon vänlig själ därute?

mvh. Babba