Leta i den här bloggen

fredag 30 oktober 2015

Warren Pollock

Greg Hunter,s "usawatchdog" är en intressant blogg som jag följer till och från sisådär. För en månad sedan hade han den oerhört kunnige och fritänkande Warren Pollock på besök:

 https://www.youtube.com/watch?v=HmJNp_xgmC4

Warren Pollock har intervjuats av Greg Hunter flera gånger förut och hans förutsägelser tål att höras på, både en, två och tre gånger. Gör er skuldfria, rösta inte, lita inte på någonting statens representanter säger, osv... vilket stämmer bra med min egen filosofi, men jag får inte ihop det där med att Ryssland och USA skulle vara på samma sida i ett framtida krig mot Kina?

Jag trodde Kina och Ryssland var i allians mot NATO, men vad vet väl jag om hur sandlådans stora pojkar tänker? Tyvärr verkar Greg Hunter förstå ännu mindre.

Inga kommentarer: