Leta i den här bloggen

måndag 24 juni 2013

Vad var det jag sa

Jag vill inte vara en sån som säger ”vad var det jag sa”, men vad var det jag sa? Ryssland kommer att vända sig mot öster:


Industrisamhällets viktigaste resurs, oljan, delas nu upp mellan stormakterna och USA är inte längre ensam om att leka på världsarenan. Den förhärskande synen på västlandets och genom vår religions företrädares rättfärdigade rättighet till att förtrycka världens så kallade ursprungsbefolkning, kommer ursprungligen från ”Sir” Cecil Rhodes sjuka hjärna. Han blev nämligen adlad av Guds utsända på Jorden, drottningen av England. Vilket kanske kan förklara vem som har sjukast hjärna? Här nedan är ett uttalande av den givetvis adlade Sir Cecil:

Jag påstår att vi är den bästa rasen i världen och att ju större del av världen som vi har under oss, desto bättre är det för den mänskliga rasen. Jag påstår att varje acre som läggs till vårt territorium ger födsel åt fler av den engelska rasen, som annars inte skulle existera. Jag anser det vara min skyldighet till Gud, min Drottning och mitt land att måla hela den afrikanska kartan röd, röd från Kapstaden till Kairo. Det är min tro, min dröm och mitt uppdrag.

Cecil Rhodes

De gamla Engelska provinserna, Brics-länderna, håller dessutom på att bygga upp en egen bank, en nagel i ögat på det Engelska övermänniskorna. Kommentarer överflödiga. Englands premiärminister måste fortfarande avlägga rapport inför sin drottningen varje vecka! Som en parentes kan nämnas att ”The Queen of England” är en av planetens absolut rikaste människor och god för över hundra miljarder pund!


Att inte vara beroende av vare sig Dollarn och Euron är det viktigaste, enligt Rysslands vice finansminister Sergei Storchak, en insyn som framstår som allt klarare

Inga kommentarer: