Leta i den här bloggen

onsdag 3 oktober 2012

Edward Griffin

Jag tänkte sluta skriva på bloggen. Men så ändrade jag mig på grund av Edward Griffin. Jag har lyssnat mycket på honom de senaste åren, till och från. Jag har även försökt köpa någon av hans böcker, vilket är omöjligt i Sverige. Misstänker Carl Bildt för att ligga bakom. Edward Griffin måste vara en av detta klots förståndigaste människor, Abraham Lincoln undantagen. Men han finns på You Tube, så länge detta nu är fritt. Så passa på att lyssna på något av hans föredrag, exempelvis:



Han har även startat en organisation kallad: http://freedomforce.se/ , som ska försöka återta makten i samhället. De är för en frigörelse från dagens skuldbaserade slavsystem kallad vår demokrati, de är dock inte särskilt medvetna om våra förestående energiproblem. Men ändå funderar jag på att att anmäla mig, mest för att stödja en behjärtansvärd, men alltför sent påkommen idé. Han berättar här själv om varför han driver sitt korståg.




Inga kommentarer: